Grayskull 2D.1

      • Programmet løber i 4 uger, med 2 workouts pr. uge.
        • Hvis du starter dit program en Mandag vil dine workouts ligge Tirsdag og Torsdag.
        • Programmet er for Novice løftere og tager mellem 45-60 min at køre igennem.
          • Novice programmer betyder få øvelser, varierede volume og intensitet, der vil være fokus på Squat/Bench/Pull-up/Dødløft/Press/ Dips.
          • Grayskull LP 2D er et Cooky cutter program hvor de primære øvelser er baseret på % af din 1RM, så det sidste max ud set vil regulere den efterfølgende sessions arbejds vægt, kropsvægt arbejde og assistance arbejdet køre efter autoregulering.  
          • Vi anbefaler at du køre programmet i 4-8 uger før du skifter over til et andet program.
        • Vi blev inspireret af Grayskull LP som vi fandt på -> Physiqz hvor du kan læse mere…
        • For at aktivere programmet skal du.
          • kopier denne kode = gryskulld21 
          • Åben TrainHeroic appen og gå til Profil->Settings->My Training->Paste kode i Enter Access Code. 
          • Hvis du har problemer læs mere på TrainHeroic eller skriv en mail til emil@nyellebjergfysioterapi.dk 
    • Warm-up 
      • lave en grundig opvarmning med fokus på de øvelser du skal lave, før du går i gang med at træne. 
    • Strength Section
      • Kør hver øvelse færdig før du laver den næste. hvis du køre et sæt ca. hvert andet minut er du igennem på ca 30min.
      • bb-back-squat 
        • 5@warm-up_5@warm-up_5@70%_5@70%_max@70%
      • bb-bench-press    
        • 5@warm-up_5@warm-up_5@70%_5@70%_max@70%
      • bw-pull-up
        • max@?_max@?_max@?
    • Assistance arbejde super set
      • lav 3-7 max-ud set du har tid til, hvis du laver mere end 20 reps kør næste set med tungere vægt, skift mellem øvelserne 
      • db2-bulgarian-split-squat
      • db2-bent-over-rows
  • Warm-up 
    • lave en grundig opvarmning med fokus på de øvelser du skal lave, før du går i gang med at træne. 
  • Strength Section
    • Kør hver øvelse færdig før du laver den næste. hvis du køre et sæt ca. hvert andet minut er du igennem på ca 30min.
    • bb-dead-lift
      • 5@warm-up_5@warm-up_5@70%_5@70%_max@70%
    • bb-press    
      • 5@warm-up_5@warm-up_5@70%_5@70%_max@70%
    • bw-dips
      • max@?_max@?_max@?
  • Assistance arbejde super set
    • lav 3-7 max-ud set du har tid til, hvis du laver mere end 20 reps kør næste set med tungere vægt, skift mellem øvelserne 
    • db-goblet-squat
    • db2-bench-flys